Leffailta Salossa - Myrskyluodon Maija

VARHA Jyty ry järjestää jäsenilleen elokuvaillan, jossa elokuvana nähdään Tiina Lymin ohjaama draamaelokuva Myrskyluodon Maija.
Lähde siis kanssamme lefaan, voit ottaa mukaasi elokuviin myös ei-jytyläisen työkaverin.

Elokuva alkaa klo 16:30,
elokuvan kesto 2 t 44 min.

Hinta VARHA Jytyn jäsenelle 8 €,
ei-jytyläiselle työkaverille 10 €.
Hinta sisältää elokuvan lisäksi popparit ja juoman.

Ilmoittaudu viim. su 11.2.2024
alla olevalla lomakkeella.

Muista olla nopea, jotta mahdut mukaan!

Yhteyshenkilö Minna Elo, puh. 0505315026

kuva: Finnkino

Myrskyluodon Maija on koskettava tarina vahvasta naisesta ja hänen kohtaamistaan haasteista myrskyisällä saarella. Elokuva perustuu Anni Blomqvistin samannimiseen romaaniin ja sijoittuu 1800-luvun Suomen rannikkoseudulle. Nuori 17-vuotias Maija avioituu vasten tahtoaan kalastajamies Jannen kanssa. Hänen elämänsä Myrskyluodolla on täynnä haasteita ja vastoinkäymisiä: kalastajan vaimona hän joutuu selviytymään miehensä pitkistä poissaoloista merellä ja huolehtimaan perheestään yksin. Maijasta on kuitenkin kasvanut lujatahtoinen ja itsenäinen nainen, joka ei pelkää tarttua toimeen karussa saaristossa. Maijalla ja Jannella on vahva yhteys, sekä ajan myötä syventynyt rakkaus. Janne tukee vaimonsa pyrkimyksiä ja ymmärtää, että perheen vahvuus syntyy yhteisistä ponnisteluista.

Myrskyluodon Maija on tarina tahdosta, voimasta ja rakkaudesta.

KATSO ELOKUVAN TRAILERI⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Täytä omasi ja kaverisi tiedot omille ilmoittautumislomakkeille.

Ilmoittaudun mukaan VSSHP Jytyn leffailtaan Saloon.

Oletko VSSHP Jytyn jäsen
Otatko kaverin mukaan katsomaan elokuvaa

Täytä lomakkeen lähettämisen jälkeen mahdollisen mukaan tulevan kaverisi tiedot uuteen ilmoittautumislomakkeeseen.